zondag 17 maart 2013

Drukte...


Hellaas is het al weer een tijdje geleden dat ik wat plaatste op mijn blog
deels komt dit door de drukte maar hellaas werkte mijn internet ook niet altijd mee Ik zal jullie even bij praten :)

Ik had jullie de vorige keer Tante Jip aangeraden zij had een hele leuke Give Away nou doe ik normaal daar niet aan mijn maar deze dacht ik waarom ook niet en jullie raden het nooit ik had beginnersgeluk want ik vond me toch wat moois op de deurmat
Tante Jip nogmaals heel erg bedankt


Ook begon ik vol goede moed met de bloggersquilt van Jacqueline
dit is tot nu het resultaat:
Ik heb voor de kleuren roze grijs en wit gekozen
En hoop hier eigelijk vandaag nog even mee verder te kunnen
en mijn nieuwe speeltje even uitproberen :P
Krijg ik als tip om makkelijk en niet duur malletjes mee te maken
je tekend eventueel met lichtbak de mallen over op papier hoesje er om heen en door apparaat en klaar is kees.  nu nog hopen dat het mijn gaat lukken;)

Nou dames en heren ik ga naar eens neuzen bij mede bloggers
wat ze allemaal van leuks hebben gedaan / beleefd

Tot de volgende keer

Groetjes Cindy



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away heb je gewonnen. Mooie blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met het winnen van die mooie give away van Tante Jip, prachtige bolletjes heb je gekregen, mooi kleurtje - veel plezier met daar iets van maken.
    Wat een mooie blokken heb je al gemaakt, mag ik even enthousiast gillen dat ik de uitvoering van (mijn) blok 2 heeeel mooi vind, ik vind je combinatie van kleuren ook erg mooi, grijs met roze, heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor om die mooie bolletje garen te winnen, succes met je nieuw apparaat
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen