zondag 17 februari 2013

Druk weekje...


  
Hellaas vliegen hier de dagen voorbij op mijn nieuwe werk is er veel ziekte en een personeelstekort, dus rennen vliegen en springen. Het hobby'en komt daardoor wel een beetje achter te liggen zoals de blokken van  Jacqueline's bloggersquilt waar ik aan mee wilde doen vandaag maar druk alle blokken uitgeprint en uitgetekend strakjes knippen en hopelijk een beginnetje maken.
Ik hoop jullie één deze dagen er al één te laten zien die af is

Tevens ben ik mede door mijn werk weer aan het haken geslagen
en toen was het even googlen voor katoentjes en kwam ik dit leuke weblogje tegen
zeker een kijkje waard tantejip

Tevens wilde ik de dames bedanken voor het mee denken voor mijn ster
ik woon op 10 min afstand van Petra Prins en heb de ster  al een paar keer mee genomen maar hellaas nog geen keuze gemaakt zal ik in het effen blijven of zal ik toch een klein protroontje er in doen alles is mooi en leuk....
Misschien moet ik "het"stofje nog vinden en kan ik het daarom niet kiezen.

Ik wens jullie alle nog een leuke gezellig zondag
en hoop jullie snel weer wat leuks te laten zien

Groetjes Cindy


3 opmerkingen:

  1. Succes met de drukte op je werk, over een tijdje zul je wel weer wat ruimte krijgen om de bloggersquilt blokken in te halen. Veel plezier met haken.
    Ik zou als ik jou was rustig door zoeken naar een stofje voor je ster, door hem op diverse stoffen te leggen kom je vanzelf de juiste tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon wachten met afwerken dat je de juiste stof hebt gevonden. Fijne werkweek en ik hoop wat minder druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Zijn de bolletjes aangekomen?

    Groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen